Monday, May 5, 2008

AkU PenCinTaMU...

My ClassMate Yang Gila!!!n Kuat Gaduh..Penjahat,n Suka Memaki..hahahah

I’m trying to be berseni these days…
Hahaahha…
Bukan apa…saja mo release stress...
(gambarnya nanti la aku upload…)
Saja jak mo melupakan kesusahan final exam…
Walaupun diploma…tapi kesusahannya macam degree tahun prtama plak..
Huhuhuhuhuh…
Huhuhuhuhuh…

Terlampau tertekan kehidupan aku semenjak jadik presiden jpk & berada besama2 klass mate….
Mana lagi mo keep in good grades on my studies…huhuhuhhu…lots and lots of assignment and presentation that I have to face…
Smua sebenrny makes me scared for being out in the real world…
Klu study susah…apa lagi keja kan…huiuhuhuuh
Rasa macam nak nanges ja…
Napa la aku ni makin mudah tul mo nanges…
Ni msti pasal tekanan dalam idup ni…
Seems I takut to have a serious relationship with any girls…who I minat or dia yang minat…I have to say I CAN’T!!!…bukan pasal tak percaya dalam percintaan…hahahahah…
(sound serius pulak) heheheh

Tapi kenyataannya…napa nak susah2 abiskan wang ringgit,msa n tenaga untuk pmpuan yang blum sure lagi mo kna nikah???BERBALOI???macam sini UiTM Sabah la…Boys n Girls silih berganti pasangan…tak serasi la…benci membenci la,begaduh la…whatever la yang dorang buat…macam merugikan diri sendiri jak…so stupid la for me sometimes pemikiran teenagers ni…mo senang lenang jak…mo hidup bercinta jak…

Aku mlas mo tegur n marah klu Nampak those kapel yang berkepit 24hours bercinta bagai nak rak, kluar duit berabis beli itu ini, still tak Nampak future life mereka…for me, klu tak setia tak payah nak ngengada nak bercintan cintun…insafla…jadik macam aku…flirt around ngan smua pompuan without givin them hopes…hiihihih
&^%$macam jahat pulak…

Tapi btul what, havin girls as ur best fren is more worth than havin them as GF…it seems to be more nicer, happier and from there u can meet lots n lots type of woman..
XOXOXOXO
-azar feyT-

No comments: