Monday, August 18, 2008

Nothing To Do~~

today i was hepi coz it is holiday and nothing to do~~
heheheh
actually i got planning with N to go out and melepak somewhere...
but she have something up...so...i've to stay in my room for a day.....and planning my trip to lembah danum this upcoming wednesday to sunday...(20/8 - 24/8)
so guys i'll be not around updating my blog..huhuhuhu
but ill catch u some story there...
i hope i have~~huhuh
as i know that the place is so femes with "pacat" and i am so afraid of it~~
(macamana la mo jadi ahli biologi klu cam ni~~)

so i have to stay in my room and finished up my kerja sikit, jadual memasak di lembah danum and watcing movie(unfaithful)..ahahahah
crita pompuan curang sama laki dia...pnya shit~~
huhuh

so abis2 tgok muvie tu aku ngantuk~~
mo tdo la...
then my clasmate ajak g KK...
aku join jak la, as i dont know what to do~~
huhuhuh

jalan2 d kk...
i was busy sms'ing my skandals~~
i miss them so much coz they were not around me~~

and we were makan n masuk kuar kedai beli makanan...hohohoh
hahahah
betambah Gum2 la aku~~
huhuh

after that i was going to sepital likas...
acompany my girly2 girl to take her ubat~~
and then what happen theb in hospital!!!!

a shit pukssss jantan yang kaver2 macho tapi ttp nampak cam pondan jaga kaunter...
mungkin sebab aku sama frank gila begatal, n bktawa...
so dia sakit ati la

trus dia tanya

"kamu d UiTM kos apa, part brapa??"

km jawab

"diploma sains part 6"

dia tanya lagi...

" aku tpaksa laporkan kamu sama pengarah kampus sebab kamu sda keterlaluan..."

punya la aku rasa macam mo menampar or humban sama my HP...shit pnya jantan pondan~!!!
dia ingat kami ni apa...nda tau macamana mo jaga maruah diri UiTM???
i Hate HIM~~~~~~~~~~~~~~~

we was bloody hell shut our fucking hell mouth and go away from there
and kuar dr sepital 2...
malas eh~~
dari gaduh, biar la dia ngan perangai sial dia 2...
ish~~
huhuhu

and...

now planning trip sama N ni~~

tata~~








No comments: