Tuesday, December 15, 2009

Rambutku yg secipot




sebelum



selepas


aku pun tak ingat sebenarnya bila rambut aku mulai gugur..tapi aku rasa time aku jarang pakai syampoo...time 2 part 5 diploma...rambut aku tebal nak mampus,...tapi skrg rambut asik gugur..huhuh...sedih ssangat..ada 1 time tuh aku nanges sbb aku dah nak botak..huhuh..so scary..tapi nasib baik aku positive jak...then baru2 nii rambut aku pjg nak mmpus..serabut la katakan...so aku mmng nak potong.tp nebes sbb takut salah potong..

tapi nasibla xsalah potong, tp yg mnjadik masalah 2, rambut aku ni makin nipis.asik gugur..tuh la ada nampak botak sikit kat dpan...ya Allah..inikah dugaaan mu~huhuh...tp xper la...smoga rambut aku tak gugur sgt lepas ni...Amin~

1 comment:

Kaffali Pendik said...

Ketara zar, cepat² la ko jaga...nti jd macam aq laks.