Wednesday, July 27, 2011

Kerja 1

Hari ni genaplah 3 hari aku bekerja sebagai Research Asisstant under Research Management Institute (RMI) UiTM Sabah. Alhamdulillah la dapat job ni tanpa melalui interview yang hardcore, just kne call n tanya nak jadik RA ke tak, berminat ke tak, nak sambung master ke tak, pandai handle instrument ke tak...bolehla...

Setiap Hari (walhal baru 3 hari) aku kne look up to the HPLC machine, isi solvent, collect fractions dan semua la..tgok n compare result. oh, by the way lab ni di Puncak Alam, so aku terpaksa ulang alik dari Induk (UiTM Shah Alam) ke UiTM Satelit ni (UiTM Puncak Alam). Semua ni atas jasa motor pinjaman, motor Jumardi yang aku memang sudah sebati dengannya...

apa2 pun nnt aku sambung..sebab aku baru nak balik Induk...baru siap run sample Q12

1 comment:

Kawan Halimunan said...

Aku baca blog ko...ntah napa..tetiba ja aku mau baca...so, i just click on ur link...n tadaaaaa....aku baca...hehe..hum..aku tak nak judge ko...so, aku mau kawan jak, bleh?