Monday, July 28, 2008

Apa Realiti Menjadi Senior

macam tak percaya jak...rasa macam semalam jak aku d marahi oleh senior kerana kurang ajar, kena teriak senior dari jauh...macam - macam lagi yang berlaku sewaktu aku yang bergelar freshie...ya la...apa boleh buat, suda mmng baru d UiTM Sabah, so kena la face smua benda 2...in order untuk kita tidak jadi pemalu~~
Tapi realitinya sekarang ini, saya sudah bergelar senior...Part 6~~...tapi aku tidak mengharapkan gelaran senior itu untuk menjadi hebat atau apa...yang aku tahu, aku harap agar apa jua propaganda yang kami bawa mampu di pertahankan dari generasi ke generasi...
memang seronok sangat jadi senior, tapi kepahitan lalu membuatkan kepiluan melanda jiwa...shiapa tidak menyangka, pahit getir idup d UiTM sabah ini mampu merungkai seribu kemanisan...dari tawa, riang, suka,duka,tangis, perli,kecewa, hampa, sedih dan terhina...semua dapat di rasakan...
semoga apa yang aku dan teman - teman impikan menjadi realiti...
amin~~

No comments: