Monday, July 7, 2008

hari Kuliah Bermula~~




pemandangan sekitar UiTM Sabah time b4 student lama balik mendaftar~~~

hari ni sangat penat...stat kuliah dah...stat da derita masuk kelas...harap2 sem ni aman...perhubungan ngan rumet makin teruk...ntah la...sapa yang mo mngalah...i think saya yang berhati keras~~hohohohho... biarla masa dan keadaan yang menentukan.. akan terserlah jua kebaikan dan keburukan masing2...
Kuliah tadi sangat memberi perangsang~~ aku kna panggil Nurd ole c deeya...si pompuan kaki gaduh sama aku... tadi gaduh lagi...sebab dia namau jadik s/u...aduh....takut busy la 2... aku ni yang nda tjaga pointr...susah tul~~
tapi itu kemahuan orang...jangan di paksa2 kan...nnt klu memaksa lagi nda iklas lagi sengsara~~
haahahahah
hummm...apapun yang terjadik...kita kena ajar suma orang dalam kelas ntuk berdikari~~
yes!!!
aku semangat ni mau stadi~~
ooowwwhhh....time d klas tadi, masa klas Bio...sir kami crita pasal kawin...punya aku nda stuju...hhihihihihi...nda aku mau dengar pun...aku nda stuju la kawin awal2 ni...nda stuju!!!! klu banyak komitmen lain boleh la d maafkan kan???so for me my parents is the important one...
aku satu2nya anak laki dalam kluarga...so aku la yang bertanggungjawab mo uruskan keluarga aku...bukan orang lain yang fikirkan untuk aku..aku jak~~~

aku yang takut kawin~~


-azharandi-

No comments: