Friday, January 23, 2009

sja2 masukkan

ni gambar d ruma liana d kota kemuning....time ni masa 1st week datang shah alam..bosan giler kan tak tau nak buat apa...so tepaksa la bejalan begedik sama liana jak...lagipun tau la..memang susa mau sesuai kan dri d tempat baru~~but at last i MADE IT~~now cam rasa selesa n gembira ja la...
ni plak game monopoly yang aku beli d SACC Mall...bosan 1st week xda asgnment...n u know waht..for this whole week...i was so stress doing my assgnmnt which is 3 report yang sangat tebal!!!3 Quiz yang tak sempat nak stadi pun...emmm...kelas yang pack~~~

then, aku dah pn menjadi Naib Presiden Kelab Environmental Tech Course aku (ETES) sebab ntah..dan juga telah menjadi sekreteriat JPK(exco akademik)hahahah, sja mau dapat kolej next sem~~
and aku ada beberapa crush~~my god!!! tadi dia mintak number aku, saja2 kunun mao tanya assgnmnt EVT...tlg sms dia asgnmnt nnt, kan kawan dia ramai!~~eleh~~saja la 2 nak gedik ngan aku~~hahahhah..yes2..mission accomplish~~tak payah susah2 nak carik number dia~~hihi

-azhar andi-

No comments: