Thursday, June 19, 2008

MALAS...

sejak balik dari program ari tuh...
aku rasa sangat malas mo menaip
mo crat banyak benda
tapi aku betul2 teda mood
banyak dan sangat banyak
especially my relationship with someone...
i hate him but at the same time i pity him...
coz saya nda ska layan dia
bosan~~
macam dulu aku rasa akula paling bahagia..
sbb aku da dapat apa yang aku mau...
tapi, slpas bnyk berlaku peristwa...
yang bermula dari seorang perempuan~~
aku naik bosan n menyampah...
malas mo fikr...
sebab 2 la aku sibukkan dri sampai malas aku nak stadi...
tapi alhamdulillah aku mc dapat result yang ok...
better than yang x busy
uhuhuhuh
per kataan yang aku benci yang kuar dr mulut @ sms
*apapun
*hi bro!!!
*sori bos
*kc atur
*hehe
*hihi
bnyak lagi
nda ingat sda aku
klu dlu 1st kami knal...
aku syng sama dia
tapi skrg...
sayang itu telah lesap...
kemana perginya aku tak pasti
banyak yang bermain d minda aku apabila terfikirkan dia
lagu yang aku X ska dgr setelah bnyak hal tjdi
*keksih gelapku-ungu
*sempurna-andra & the backone
*lagu alizee
pernah dia bawa aku bcrta
ntuk setelkan masalah ni...
tapi aku berkeras tak mo sebut apa2pun...
tidak sesekali...
dan dia blame aku sebab x melakukan cara matured sbb xmenjernihkan kekeruhan
tapi apa aku mo buat, sbb that time aku teda masa, aku sibuk urus JPK...
mo kluar enjoy pn nda dapat...apakan lagi mo bawa becerita...
i ignore dia...sampai dia kluar suara besar...
"mmg ko mo bediam diri la ni!!!"
so what...
i have my own way to setel my problem, if it is bout the relationship!!!
i wont tell u anything
skrg aku tetap ngan pendirian...
takkan berubah
tapi 2la
cian jgak kdg2
tapi apa yang terjadi mmbuatkan aku kurang percaya dengannya
*AKU TAKKAN MENYESAL!!!

No comments: