Tuesday, June 24, 2008

Penat~~

after kja jak smalam trus pg IP beli barang makanan n makan bersama my misz Intan Nadia yang Penjahat~~hehehh...sangat sronok, gaduh2 lagi kita dua uhuhuhuh...tapi gaduh2 sayang kot~~hehehe, yer la si deeya tuh mana la nak kalah..aku pn sama..temankan la deeya yang minta di temani oleh jantan harapan negara ini~~heheh..kitorang makan d Tomyam Jati...sangat sangat menyelerakan sampai tak ingat pun aku nak amik gambar...coz sangat malas~~deouh!!!lupa~~hihihihihi
Sori la post ni malas nak letak gambar...=)
nak crita sikit la...pasal kereta franky yang meragam...punta lama kami adjust kunci 2...fuh, sampai panik2 kami di buatnya...uwaa...sampai deeya pun naik give up...hahahha, deeya dah straigten kn balik rambutnya...scary gak la tengok at first...sbb rndu ngan rambut Singa dia 2..heheh..
Last2 dapat jgak kami kunci, atas bekat aku yang "YakiN"...
si X dah ada smalam...dan time 2 saya tengah2 busy wat report program arituh...pas dia abis2 kemas, X cakap mo pg jmpa kawan dia..i juz let him go..sebab malas mo layan sangat...bnyak gak pertanyaan dia...macam biasa jawapanku..Ya...Tidak...malas mo memanjangkan perbualan...tidak suka...setelah kja aku abis, trasa lak lapar, so makan la aku megi...and then after kenyang nak masuk tido ni...dgar X cakap d telefon...benci btul dengar suara dia...tepaksa batalkan niat stay kjap d luar melayan perasaan..yer la..dari aku rasa benci dan menyampah..lebih baik aku melesapkan diri....lagi bagus...masuk bilik aku trus jak mengerengkan badan danm tertidur tanpa memperdulikan gelagatnya...calar perasaan ku dulu2 masih terasa walaupun kesannay semakin pudar...
HAIRAN...
XOXOXOXO
-azhar andi_

No comments: