Saturday, June 7, 2008

Rinduku...

Nana... aku lebih tahu...

Mila - Aku Lebih Tahu



Ku tahu
Kau bukan lawan untukku
Sampai aku harus cemburu
Fikirkan dirimu

Bukan mahu
Cuba dabik dada denganmu
Siapa dia kasihku
Aku lebih tahu

Luar dan dalam
Tiada rahsia
Lafaz dan diam
Dah pun ku bacanya
Langkah dan ragam
Hanya mencinta bahagia

(Chorus)
Dalam cinta harus saling percaya

Dalam cinta harus berani pasrah
Dalam cinta harus janganlah goyah
Dalam cinta harus sejiwa

Dalam cinta harus saling percaya
Dalam cinta harus berani pasrah
Dalam cinta harus janganlah goyah
Dalam cinta harus sejiwa
Saling percaya



Ku tahu
Kau bukan lawan untukku
Sampai aku harus cemburu
Fikirkan dirimu


Bukan mahu
Cuba dabik dada dgnmu
Siapa dia kasihku
Aku lebih tahu
*(Ulang chorus)


khas untuk Nana...i Miss U!!!






mila~~nana
khas aku tujukan Buat NaNa yang telah sembuh dari penyakit...Alhamdulillah...
i will always love u...
segala kenangan kita bersama aku semat di dalam jiwa sanubariku...
walaupun aku sayup2 kelihatan d matamu, namun aku tetap mngetahui bahawa ketabahanmu mengajar manusia erti kesabaran...
sesungguhnya...besar dugaan yang menimpa dirimu...
tapi, dikau kian tabah menghadapi hari mendatang tanpa mendurjanakan manusia d sekelilingmu....
walaupun hidup penuh dengan onak dan duri...aku pastikan...dikau akan selamat berada di sampingku...
aku akan pastikan dikau menikmati saat2 kami berada di semester akhir ini...memastikan hidupmu d hargai dan mendapat 1001 kenangan yang teristimewa selepas kami tiada nanti...
XOXOXOXO
_azhar-andi_

No comments: